Πρόγραμμα Εξαγωγής Παραγωγής
Αξιοπιστια, Αυτονομια και Τεχνολογικη
Υπεροχη για τα Ασφαλιστικα Πρακτορεια
Η πλατφόρμα Εξαγωγής Παραγωγής μέσω του portal InsuranceApp είναι μια καινοτόμα λύση που αναπτύχθηκε από την ITBS, με στόχο την αυτοματοποιημένη εξαγωγή εγγράφων του εκάστοτε συνεργάτη από το περιβάλλον της BLUE BYTE (SQL έκδοση) προς τρίτες πλατφόρμες (backoffice) όπως Wish, Alis, Profia κ.ά
Τι κάνει το πρόγραμμα;
Παραδοσιακh διαδικασiα
Σε αντίθεση με την παραδοσιακή διαδικασία εξαγωγής και αποστολής αρχείων από το BLUE BYTE, όπως:
- φιλτράρισμα επιλογών
- εξαγωγή αρχείων
- συμπίεση αρχείων
- σύνταξη email
- επισύναψη συμπιεσμένου αρχείου
- αποστολής αρχείων
Με το προγραμμα
Το πρόγραμμα επιτρέπει στους συνεργάτες σας να λαμβάνουν όποτε επιθυμούν και αυτόματα τα δικά τους αρχεία, πλήρως συγχρονισμένα με το δικό τους ασφαλιστικό πρόγραμμα, χωρίς ενδιάμεσες ενέργειες από το πρακτορείο, προσφέροντας πλήρη αυτονομία, ελαχιστοποίηση λαθών και σημαντική εξοικονόμηση εργατοωρών για τα πρακτορεία που εξυπηρετούν μεγάλα δίκτυα συνεργατών.
Πώς λειτουργεί
Η πλατφόρμα συνδέεται με τη βάση του BLUE BYTE και προσομοιώνει την εξαγωγή εγγράφων, σαν να πραγματοποιούνταν χειροκίνητα από το χρήστη. Το αποτέλεσμα είναι ένα αρχείο, πλήρως συμβατό με την πλατφόρμα του συνεργάτη.
Σε ποιους απευθύνεται:
Το πρόγραμμα είναι ιδανικό για συνεργάτες που δεν χρησιμοποιούν BLUE BYTE, αλλά επιθυμούν τα δεδομένα παραγωγής τους σε δική τους πλατφόρμα.
Ασφάλεια:
Ελαχιστοποιείται ο ανθρώπινος παράγοντας και τα λάθη που μπορεί να οδηγήσουν σε παραβίαση προσωπικών δεδομένων.
Εξοικονόμηση Χρόνου:
Για 15 συνεργάτες την ημέρα, γλιτώνετε τουλάχιστον από 45 λεπτά μέχρι και 1 ώρα δουλειάς καθημερινά.
Κύρια Οφέλη
Το Πρόγραμμα Εξαγωγής Παραγωγής προσφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα στα ασφαλιστικά πρακτορεία και τους συνεργάτες τους.
Αυτονομία Συνεργατών: Κάθε συνεργάτης έχει δικό του URL και password για να κατεβάζει μόνος του παραγωγές & ανανεώσεις, χωρίς να εμπλέκεται ο πράκτορας ή το γραφείο.
Ασφάλεια & GDPR Συμμόρφωση: Ελαχιστοποιείται ο ανθρώπινος παράγοντας και τα λάθη που μπορεί να οδηγήσουν σε παραβίαση προσωπικών δεδομένων.
Μείωση Εργατοωρών: Απλοποιείται πλήρως η διαδικασία εξαγωγής. Για 15 συνεργάτες την ημέρα, γλιτώνετε τουλάχιστον από 45 λεπτά μέχρι και 1 ώρα δουλειάς καθημερινά, ενώ σε μεγαλύτερη κλίμακα το κέρδος είναι ακόμη μεγαλύτερο.
Διαχείριση με Υπό-κωδικούς: Ο διαχειριστής κάθε πρακτορείου μπορεί να ρυθμίσει υποκωδικούς και πρόσβαση με ασφάλεια, αποφεύγοντας το ρίσκο αποστολής λανθασμένων αρχείων σε λάθος συνεργάτη.
Καμία Ανάγκη για Παραμετρικά: Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες μεταφέρονται αυτόματα μέσα από το Insurance App – χωρίς έξτρα επικοινωνία ή ανταλλαγή αρχείων με το πρακτορείο.

Τιμοκαταλογος
Η πλατφόρμα είναι πλήρως λειτουργική από τον Αύγουστο του 2024.
Κόστος ανά Συνεργάτη (χωρίς ΦΠΑ)
Ομάδες Συνεργατών | Κόστος ανά Συνεργάτη |
---|---|
001 – 025 | 5,00 € |
026 – 050 | 3,00 € |
051 – 100 | 2,50 € |
* Το κόστος ανά συνεργάτη δεν αφορά το σύνολο του δικτύου σας, αλλά μόνο τους συνεργάτες που δεν διαθέτουν την πλατφόρμα BLUE BYTE.
Έτοιμοι να ξεκινησετε;
Το Πρόγραμμα Εξαγωγής Παραγωγής είναι η πιο πρακτική λύση για κάθε ασφαλιστικό γραφείο που θέλει να εξυπηρετεί τις εγγραφές των συνεργατών του, αξιόπιστα, χωρίς χρήση υπαλλήλου, χωρίς ανθρώπινα λάθη, χωρίς μεγάλο κόστος, μαζικά και αυτοματοποιημένα.